Ook tijdens de coronacrisis kunt u gebruik maken van onze Schiphol TaxiService®

Veel gestelde vragen

Wij zijn landelijk actief. U kunt van en naar elke plaats in Nederland gebracht worden.

Jazeker, binnen de EU is dit geen probleem. Hiervoor mailt u de informatie naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. U kunt ook bellen naar 0172 – 255 555 . Buiten de EU bieden wij geen taxivervoer aan.

Jazeker, wij rijden 365 per jaar en 24 uur per dag.

Jazeker, wij hebben taxibusjes voor 7 of voor 8 personen. Geef daarom bij uw boeking het juiste aantal personen aan.

Ook voor groepsvervoer kunt u bij ons terecht. De afdeling touringcars behandeld uw aanvraag. U kunt deze mailen aan info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl.

Nee, wij doen niet aan het delen van taxi’s met passagiers anders dan u zelf of uw eigen gezelschap.

Indien uw rolstoel opvouwbaar is en u op een zitplaats in de taxi kunt zitten kunt is het geen probleem. Niet als u tijdens de rit in de rolstoel moet blijven zitten.

Zolang uw huisdier bij u op schoot kan is het geen probleem. U dient dit vooraf kenbaar te maken bij de reservering. Draagt u zelf zorg voor het meenemen van een kennel of kleed om de taxi schoon te houden.

Ja, dat kan. Kies bij uw boeking voor de optie ”Luxe” aan. Wij zorgen voor een trouw waardige taxi met een nette chauffeur.

Geen zorgen, wij beantwoorden graag uw vraag mailen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. Liever bellen? 0172 – 255 555 .

U boekt gemakkelijk uw rit via ons reserveringsformulier. Heeft u binnen 3 uur een taxi nodig? Bel ons dan op 0172 – 255 555 .

Ons reserveringsformulier berekend automatisch de prijs op basis van de door u ingevoerde informatie.

Via het reserveringsformulier kunt u tot een jaar vooruit boeken. Heeft u nu of binnen 3 uur een taxi nodig. Bel dan naar 0172 – 255 555.

Geen probleem. U kunt voor deze optie kiezen tijdens het invullen van het reserveringsformulier.

Geen zorgen, wij beantwoorden graag uw vraag mailen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. Liever bellen? 0172 – 255 555 .

Als u uw rit heeft geboekt via ons reserveringformulier, krijgt u automatisch een bevestiging per mail.

Controleer uw spam box, het kan zijn dat de mail daar is beland. Mail ons anders op info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl en wij kijken het voor u na.

U kunt tot 36 uur voorafgaand aan uw rit de boeking wijzigen door de mail met de ritbevestiging de beantwoorden. Tot 24 uur voorafgaand aan uw rit kunt u uw boeking kosteloos annuleren door dit ook door te geven in antwoord op de mail met uw ritbevestiging.

Neem in geval van calamiteiten zo spoedig mogelijk contact op met ons middels 0172 – 255 555 . Wij kijken samen naar een oplossing.

Geen zorgen, wij beantwoorden graag uw vraag mailen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. Liever bellen? 0172 – 255 555 .

U kunt de rit online tijdens het boeken betalen middels iDEAL. Betaald u liever Contant in de taxi? Geen probleem! u kunt dit aangeven.

Jazeker. U kunt in de taxi Contant, (contactloos) Pin, Creditcard of met American Express betalen. Er kan een toeslag in rekening gebracht worden voor kaart betalingen.

Jazeker. Als u gebruik maakt van ons reserveringsformulier kunt u na afloop middels iDEAL betalen.

Bedrijven kunnen achteraf per wekelijks of maandelijkse factuur betalen. Voor particulieren hebben wij deze optie niet. Bedrijven kunnen deze optie kiezen tijdens het boeken.

U krijg van ons het volledige ritbedrag terug, minus eventuele transactiekosten. U ontvangt dit bedrag binnen dertig dagen na uw annulering op de rekening waarvandaan u betaald hebt. Dit geldt bij annuleringen tot 24 uur voorafgaand aan de rit.

Jazeker! Bij betaling online ontvangt u automatisch een betaalbewijs per mail. Als u in de taxi betaald voorziet onze chauffeur u van een geprint betaalbewijs.

Geen zorgen, wij beantwoorden graag uw vraag mailen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. Liever bellen? 0172 – 255 555 .

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Wij raden je aan om minstens twee uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. In de drukkere vakantieperiodes kan dit op de grote luchthavens oplopen tot drie uur van tevoren. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij.

In een gewone taxi passen 2 stuks grote koffers en 2 stuks trolley’s. In een taxi busje passen tot 8 stuks grote koffers en 8 trolleys. Mocht u zoveel bagage meenemen dat het niet in de geboekte categorie past, behouden wij ons het recht voor om hier een extra vergoeding voor te vragen.

Bij wijzigingen in uw vertrektijd of vluchtnummer dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Tot 6 uur vooraf doet u dit middels het beantwoorden van de bevestigingsmail die u heeft gehad. Binnen 6 uur dient u dit telefonisch te doen op 0172 – 255 555 .

Natuurlijk is het vervelend als je te laat op de luchthaven bent aangekomen en daardoor je vliegtuig hebt gemist. Deze schade kan echter niet verhaald worden op ons. Wel kun je altijd even contact met ons opnemen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Voor meer informatie hierover, kun je onze algemene voorwaarden bekijken.

Jazeker. U kunt tijdens het boeken aangeven dat u retour wilt en dan zullen wij uw vluchtnummer datum en tijd vragen.

Geen zorgen. Wij houden uw vlucht live in de gaten en zorgen dat er 45 minuten na daadwerkelijke landing een chauffeur klaar staat. Alleen handbagage? Dan zullen wij er sneller zijn.

Op Schiphol halen wij u boven op bij de Vertrekhal nummer corresponderend aan het nummer van de aankomsthal waar u arriveert. Op Rotterdam Airport wordt u buiten rechts bij de Kiss & Ride opgehaald. U wordt altijd na landing gebeld door onze chauffeur om u toelichting te geven hoe u de chauffeur kunt herkennen. Dus ook in geval van een andere luchthaven.

De chauffeur zal ongeveer 30 minuten na landing telefonisch contact met u opnemen om u te informeren over de wagen en het kenteken waarmee de chauffeur u ophaalt.

Jazeker. Wij bieden een pickup service met een naambordje in de aankomsthal. Hiervoor wordt naast de parkeerkosten ook een toeslag van € 12,50 per kwartier gerekend dat de chauffeur in de aankomst hal wacht.

Geen zorgen, wij beantwoorden graag uw vraag mailen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. Liever bellen? 0172 – 255 555 .

Uw ervaring staat voor ons op nummer 1. Het kan altijd voorkomen dat u minder tevreden bent over de service. Wij vernemen dit graag van u door een mail te sturen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl.

Jazeker. Klanten die u voor zijn gegaan hebben de mogelijkheid gehad een beoordeling achter te laten op het onafhankelijke gedeelte. Klik hier om naar onze review pagina te gaan.

Nee. Taxi’s zijn in Nederland bij wet vrijgesteld van het gebruik van kinderzitjes. Wel bent u vrij zelf een zitje mee te nemen. U kunt deze alleen niet achterlaten bij onze chauffeur.

Geen zorgen, wij beantwoorden graag uw vraag mailen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. Liever bellen? 0172 – 255 555 .

Tijdens de Coronacrisis blijven wij actief! Wij werken conform de richtlijnen van het rivm.

Per 1 juni mogen alle zitplaatsen in de taxi weer benut worden. In een personen wagen maximaal 4 passagiers. In een taxibusje maximaal 8 passagiers

Ja. Per 1 juli moeten alle passagiers in de taxi een mondkapje dragen. Heeft u deze niet? Dan kan onze chauffeur deze verstrekken voor € 2,- pst.

Tijdens de rit als er passagiers in de taxi zitten, moet ook de chauffeur een mondkapje dragen.

Nee. De tarieven zijn hetzelfde als voor de Coronacrisis.

U kunt het taxi protocol van de Koninklijk Nederlands Vervoer hier lezen.

Geen zorgen, wij beantwoorden graag uw vraag mailen naar info@alphenaandenrijnschipholtaxi.nl. Liever bellen? 0172 – 255 555.

© Copyright 2022 Alphen aan den Rijn Schiphol Taxi